Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nergens verslaaft aan. tja..misschien aan koffie!! hahaha.. ik kan me echt niet voorstellen dat je ergens aan zou beginnen als je van te voren al weet dat het verslavend is.. (ik heb wel 15 jaar lang 'gewone' tabak gerookt ,maar dat is ook al weer 1 jaar voorbij..)"