Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet en voel me heel alleen en dom. Ik ben op een manier verslaafd aan 3mmc, als ik de kans heb moet alles op en spreek ik mezelf tegen. Heb ik de kans niet, denk ik er gerust een half jaar niet over na. Ik haal nachten door, ik eet niks en blijf maar bijnemen. Ik dacht woensdag dat ik wel een puntje kon nemen... Het is nu vrijdagochtend en ben nog niet gestopt en heb ook niet geslapen. Ik ben gister wel de hele dag op werk geweest en moet morgen ook weer. Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken? Proberen nu te gaan slapen en eten, of wachten tot eind van de middag en dan in een keer slapen? Hoe ga ik mezelf zit vergeven?"
"Ik denk dat een huisarts niet zoveel kan doen, gewoon geen 3m meer kopen dan kan ik zo een jaar zonder"
"Ik snap inderdaad wat je bedoelt. Ik moet zeggen afgelopen woensdag is de eerste keer na een lange tijd weer 3m, daarvoor heb ik nooit afgesproken met mezelf om er maar eentje te doen. Als ik het niet heb of haal heb ik er ook geen omkijken naar. Maar blijkbaar kan ik dat dus niet en ga ik dat ook niet meer proberen. Iemand een andere leuke drug met wat mindere bij neem drang?"
"Ken ik zeker, zou heel goed kunnen maar heb het bij andere drugs helemaal niet. Misschien niet de drugs maar wel het gevoel op willen zoeken"