Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TONGEREN - In Tongeren kwam zondagavond een jonge twintiger om het leven nadat hij de controle over het stuur verloor en tegen een boom smakte. Op de Hasseltsesteenweg (N20), ter hoogte van Overrepen in Tongeren, kwam zondagavond rond 23 uur een 22-jarige automobilist om het leven. Het slachtoffer, Stijn Grosemans uit Tongeren, verloor op het spekgladde wegdek de controle over zijn stuur, waarna hij links van de baan ging en vervolgens tegen een boom smakte. De klap was enorm en zijn Opel Corsa werd tot schroot herleid. De jonge twintiger overleed ter plekke, nog vooraleer de hulpdiensten arriveerden. De brandweer van Tongeren bevrijdde daarop zijn levenloze lichaam en de politie deed de nodige vaststellingen. Daaruit bleek de oorzaak van het ongeval te liggen bij het gladde wegdek in combinatie met een onaangepaste snelheid. De brokstukken werden geruimd en het verkeer moest niet omgeleid worden. Het slachtoffer, dat alleen op een appartement woonde, raakte twee jaar geleden ook al eens bij een zwaar verkeersongeval betrokken. Toen ramde hij op 22 december zijn voertuig tegen de gevel van een huis op de Bilzersteenweg in Tongeren. De brandweer moest de woning stutten en Grosemans raakte daarbij ernstig gewond, maar kwam er weer bovenop. Eergisteren eindigde zijn leven abrupt."
"Re: Hidden dood?! R.I.P. Holden"
"Re: Hidden dood?! Sorry hij was niet onder de naam hidden maar Holden actief hier op df..."
"Re: Hidden dood?! blu zei: Moet je ook maar niet als een idioot je auto om een boom heen vouwen... Klik om te vergroten... Deze reactie vind ik trouwens erg respectloos als ik je er op mag wijzen..."
"Re: Hidden dood?! knolselderij zei: weten jullie zeker dat dit bericht klopt. vind het beetje raar geschreven, in ieder geval niet alsof het uit de krant of iets dergelijks staat. Klik om te vergroten... Het is belgisch... http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1"
"De meeste mensen herinneren zich Holden toch nog wel? We mogen zijn naam niet wegstrepen, hij verdient hier een plekje. ok? Het leek me een aardige gast, hij was aardig toen ik op msn met hem sprak. ik heb hem helaas nooit mogen ontmoeten..."
"Andrew zei: wie Klik om te vergroten... Holden."