Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi. Ik ga komende week naar Berlijn en ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met drugs meenemen naar Berlijn als je met de trein reist. Ik zag dat hier in augustus een post over was maar daar werd ik weinig wijzer van. Wel stond er dat ze in de ICE vaker controleren dan bij de normale ICs (waar ik mee ga). Ik twijfel of ik wat me ga nemen en zo ja wat. Als ik coke meeneem en er komen van die honden dan vinden ze het vast of niet? En wat als je speed mee hebt, keta of een pilletje? Hopelijk kunnen jullie je ervaringen delen zodat ik wat inzicht krijg in wat er wel en niet handig is. Ik heb wel eens wat meegenomen namelijk op vakantie (ook door Duitsland) maar altijd alleen in de auto."