Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben een meisje van 17. Ik ging dit weekend naar het lowlands festival. Mijn vrienden hadden gevraagd of ik voor hun XTC pillen wou halen. Nou waren we met een hele groep. Ik had voor iedereen gehaald ( ik heb gezegd dat het alleen voor mijn vrienden was). We kwamen binnen ik had de pillen in mijn BH iets verder van de ingang keek ik goed om mij heen en stopte ze in mijn rugzak die mijn beste vriend op had. Toen werd mijn beste vriend opgepakt door politie in burger kleding. Ik schrok me dood. Later kwamen ze mij oppakken omdat mijn ID in de rugzak zat. Nu heb ik daar dus 8 uur lang gezeten. Een verklaring afgelegd en mijn beste vriend ook dat overigens helemaal het zelfde was. Maar nu heeft mijn beste vriend taakstraf bij bij bureau halt gekregen. En wat er met mij gebeurd word overlegt met OM van justitie. Ik weet zeker dat ze mij nog een keer willen verhoren over wie de dealer is. Dat kan ik natuurlijk niet zeggen. Ik word dan zeker weten in elkaar geslagen. Nu had ik in het begin 19 pillen en heb dat per ongeluk tegen de politie gezegd uit paniek. Weet iemand misschien wat voor straf ik krijg? Mijn ouders zijn trouwens gebeld en ik moest het festival terrein verlaten samen met mijn beste vriend. Wat wij heel erg kut vonden aangezien we er heel veel geld voor hebben betaalt. Maar weet iemand misschien wat mij te wachten staat? Ik heb natuurlijk niet gezegd voor welke vrienden de pillen waren. Help mij aub. Ik ben bestwel radeloos."