Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor jullie reacties. Heb inderdaad vaste relatie. En geen zin in kindjes maar wel in feestjes"
"@Slown Bedankt voor je reactie. Evt is er ook nog een afterparty. Dus vandaar zowiezo ook de vraag. En zit er gewoon zo mee en steeds over na aan het denken. Dus dacht ik ga even ervaringen vragen, hoe andere meiden dat doen. Bedankt in ieder geval voor je reactie. Ik denk dat ik hem gewoon normale tijd in neem. Ik hoop dat er nog meiden reageren met hun ervaringen."
"Nog meer meiden ervaring met een festival, gehele dag xtc gebruiken en de anticonceptie pil?"
"Hallo! Binnenkort ga ik naar een festival wat begint om 12 uur tot een uur of 23 s avonds. Ik ga daar xtc en evt mdma in poeder vorm gebruiken (over de gehele dag/avond) Nu neem ik mijn anticonceptie pil *microgynon30* altijd s avonds tussen 22.00/23.00 uur in. Hebben jullie een tip wanneer ik deze dan het beste in kan nemen, of gewoon zelfde tijd? Wordt deze qua werking minder als je al onder invloed bent? Of maakt zit geen verschil? Of is het handig dat ik m zelfde tijd in neem en dan de volgende ochtend voor 10 uur een reserve pil neem. Of de drugs rond de avond even uit laat werken en dan de pil en uurtje later weer wat inneem ? Hoe doen andere meiden dit? Met vriendelijke groet"