Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vergat er ook even bij te zetten dat de gedachte dat ik er toen mijn vorige relatie ten einde kwam, die sos een hele grote rol heeft gespeeld om er makkelijker mee om te gaan om het zo maar te noemen, ik denk dus zelf dat ik die lust deze reis ook weer krijg om er met de zelfde manier mee om te gaan. weg stoppen en makkelijk verder gaan"
"Goede avond. Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit maar het is uiteraard het proberen waard. In mijn verleden heb ik zeer regelmatig coke gebruikt, ik was 23 jaar toen ik dit voor het eerst gebruikte. Wat op een zeer late leeftijd was in vergelijking met de rest van mijn vrienden. Die deden dat al langer maar had daar nooit interesse in. In die periode had ik een kleine 5 jaar een vriendin. Toen dat gedaan was, na een hoop gezeik, heb ik in een zatte bui toch een keer coke geprobeerd. Heerlijk vond ik dat. Elk weekend was 1 groot feest uiteraard. Een aantal jaar geleden heb ik een nieuw meisje leren kennen die echt de liefde van mijn leven is. We zijn zelfs ondertussen verloofd. We hadden de keuze gemaakt om aan een kleine te beginnen wat ik echt graag wil. Al vanaf de eerste keer dat ik geneukt had . Meteen de eerste keer was het raak, ze was zwanger, en na 12 weken wisten we ook dat het een meisje werd. Wat ik zo graag wilde. Ik had al van me 14 jaar af met mezelf afgesproken dat ik een meisje wilde die emma ging heten. En dat respecteerde ze, dus het werd een emma. Ik kan hier a1'tjes vol over door blijven typen over heel de situatie, maar dat zal ik jullie besparen. Op 29 december 2014, is mijn verloofde bevallen van een dode baby, door grote fouten en laks gedrag van de artsen, die ons niet goed hebben begeleid en niet correct hebben gehandeld. In die tijd waren we allebei gebroken en kapot. Maar ik (als man zijnde) vond dat ik me groot moest houden, en er moest zijn voor mijn vriendin. Dit heb ik nu een klein jaar vol gehouden, maar nu komt het er dus bij mij uit. Ik heb nu dus echt sterk de neiging om terug te vallen naar die coke. Die mij toen mijn vorige relatie ten einde kwam, heel erg heb geholpen. Mijn vriendin weet dat ik wel eens coke gebruik tijdens festivallen, maar heb dit gevoel steeds vaker, als ik tijdens het werk of prive kinderen zie. Aangezien wij al weer een jaar bezig zijn met een nieuwe kleine wil ik dit uiteraard niet doen. Om alles goed te doen. Maar de drang word steeds groter, en weet niet of ik dit nog lang trek. Iemand een advies of iets dergelijks, want wil niet terugvallen op mijn oude "slechte" gewoonte. Niet alleen voor mezelf, maar vooral voor me toekomstige kleine en verloofde. Wil er wel even bij vermelden voor de mensen met een eigen mening dat ik nu in 3 jaar tijd maar 3-4 keer per jaar coke gebruik. Niet wekelijks meer zoals vroeger. Alvast bedankt (Als ik hier niet goed zit hoor ik graag waar ik terecht kan om advies te krijgen)"
"Ze weet inderdaad van mijn verleden en mijn drang en ze helpt me goed. maar zoals je ziet ben ik nog altijd wakker en moet zo weer werken om 6 uur. dit gaat al maanden zo. zowel om de kleine als in een rustige omgeving zoals in bed, nadenken dat je zin heb om een 20je even weg te werken.... tot nu toe nog alles goed maar denk dat ik in mijn directe omgeving niet de hulp kan krijgen die ik denk ik nodig heb, inclusief me vriendin.. wat totaal niet negatief bedoeld is tegen hun,, ze zijn super, dat is nu dus ook de reden dat ik hier een topic heb geplaatst. wat eerlijk gezegd ook mijn eerste geheim is tegen me vriendin..."
"Ja sorry, deze week nog niet gereageerd. Heb vanavond mijn verhaal en jullie reacties aan een maat van me laten lezen en een goed gesprek gehad. Heb hier veel aan gehad ook aan jullie en zeker dat ik ook las dat ik niet de enige ben in deze situatie! Ik word nu goed opgevangen door mijn vrienden, wat ik in eerste instantie niet geloofde dat ze er zo mee zouden helpen, maar dus toch. Ze houden ook qua gebruik echt rekening met me om ne lust te beperken!!! Dat scheelt een hoop"