Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Je schrijft dat je epilepsie hebt, lamotrigine gebruikt, en af en toe een joint rookt. Zou ik jou wat mogen vragen? Ik zit namelijk in precies hetzelfde schuitje. Vandaag ben ik begonnen met lamactal. En ik vroeg me af in welke mate dat invloed zou hebben wanneer ik een joint rook. Bij iedereen is dat natuurlijk anders, dat weet ik. Maar zou je jouw ervaring willen delen? Alvast bedankt, je zou me er veel mee helpen. Sterkte met je epilepsie!"