Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi heb er net een stevige nacht opzitten en heb problemen om te slapen iem tips"
"2g coke en een g md"
"Uurtje geleden ongvr laatste lijntjz gdn"
"OtherShore zei: Wat bedoel je met md? Klik om te vergroten... Mdma"
"StraatPiraat zei: gewoon chillen, niet eens proberen te slapen zou ik zeggen. misschien joint roken erbij. Klik om te vergroten... Heb me laaste hasj bij me maat gelaten niet zo slim achteraf gezien"
"Hippie Langwaus zei: 2 gram coke en 1 gram MDMA in één nacht? Klik om te vergroten... Nou ja de mdma hebben we gedeeld met ze 2 gedeeld"
"Iem dat ff babel nodig heeft , ik luister zonder judgen"
"Was nu ook geen super kwaliteit en de mdma hebben we met ze 2 gedeeld maar idd het idee slapen hou ik tot vamiddag zal nu lekker douchen dan filmpje opleggen"
"Nog iemand die niet kan slapen ?"
"Ik snuif nu al een tijdje i denk nu ongenveer bijna 4jaar , ik ben niet verslaafd fz dat ik het dagelijks nodig heb maar ik merk wel als ik uitga en drink etc dat ik na wat biertjes altijd de zin heb om er om te gaan endan helemaal.los te gaan. Ik ben wat bang dat ik de vrijdag samen met de vrienden te veel aan het linken ben aan het gebruiken ook (bijna al mijn vrienden gebruiken ook) we gaan nog als groep dingen doen maar als het dan neerkomt inde kroeg inde avond zijn we bijna altijd on it , nu ben ik bang dat wij ek eig vooral mijzelf dan een probleem hebben thx om te leven"