Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk! Heel mooi beschreven. Trippe is fun"
"Ik hoop voor jou dat straks de politie niet aan je deur staat met je enveloppe in hun handen ..."
"Shrooms... Is eigenlijk wel een horror/thriller movie, maarja 't gaat over Magic Mushrooms hé 'k zou hem niet kijken onder invloed though, lekker bad gaan"
"Requiem for a dream is zalig, vooral de song."
"ik dus wel :P"
"TimKGB zei: maar aangzien ik dit (nog) niet ben Klik om te vergroten... Nog niet ?"
"SperSIZEboon zei: TimKGB zei: Ankxx zei: ik dus wel :P Klik om te vergroten... vrouwen he mijn ex had ook al een naam voor ons kindje verzonne hahaah :P mafkezen maarre ze moet me maar nemen zoals ik ben... als k nou ram verslaafd ben snap ik dat ze er moeite mee heb... maar aangzien ik dit (nog) niet ben Klik om te vergroten... blij dat mijn ex niet zo was wij hadden het nog geeneens over samenwonen, sowieso vind ik dat je eerst op je eigen benen moet kunnen staan voordat je gaat samenwonen. dus een jaartje of 2 je eigen zien te redden mbt huishouden etc. Klik om te vergroten... Verstandig."
"ja zo is het idd zo geraken ook de meeste relaties om zeep ..."
"TimKGB zei: SperSIZEboon zei: ik ben niet zo wanhopig hoor leuke vrouwen kom je meestal vanzelf wel tegen Klik om te vergroten... haha je klonk aardig wanhopig (geintje... dus iedereen verplicht lachuh ) Klik om te vergroten..."
"Best wel triest, maar toch ook grappig :P"