Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hii, Aanstaande zaterdag wil ik xtc gaan gebruiken. Ik weeg 63 kg en de pil is getest op 180mg. Dit zou betekenen dat ik max een halve pil ‘mag’ nemen. Kan ik dan het beste 2 keer een kwartje nemen? Of wat zouden jullie doen? het is overigens niet de eerste keer. Hiervoor heb ik t 3 keer gedaan zonder te testen en telkens kleine stukjes genomen, zo’n 1,5 pil totaal. Ik schrok dan ook van het idee dat ik nu maar een halve in totaal zou mogen. Dit keer wil ik het dus goed doen haha."
"Miraculeus zei: Als je met een kwartje begint is dat net te weinig voor een goede space, kan een beetje underwhelming zijn, en die piek krijg je dan met het tweede kwartje onvoldoende omdat je dan te laat bent, dat is zonde. Ik zou met een halve beginnen en dan later eventueel nog een kwartje bijnemen. Klik om te vergroten... Maar dan is het in totaal 3 kwart, is dat dan niet te veel?"
"Zeehond zei: Ik denk het niet. Sluit me aan bij het advies van @Miraculeus. Eerst een halve, eventueel later een kwartje bijnemen, dat voel je vanzelf. Eerste dosering is wel belangrijk om er goed in te komen. Niet meer dan 1 keer een kwartje bij nemen en alleen als het nodig is. Geloof me: less is more. Klik om te vergroten... Wat je zegt over dat de eerste dosering belangrijk is kan ik me wel in vinden ja. Afgelopen keer een mini stukje genomen en telkens bijgenomen, maar voelde nog weinig"