Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand toevallig een idee of je dit kunt combineren met xtc? Anders ga k het combineren met 3mmc. Echter heb k 3mmc nooit geprobeerd."
"FredKroket zei: Als we het toch over dingen in je ani stoppen hebben. Zou je een vorm van THC ook kunnen pluggen? Klik om te vergroten... Vraagje, waarom pluggen ipv bijvoorbeeld roken?"
"Geneesmiddel zei: Dat kan, maar wat is je beweegreden erachter? Bij MDMA zie ik sowieso geen voordelen, bij 3-MMC misschien een beetje. Als ik jou was zou ik zorgen dat je eerst met beide middelen een aantal losse ervaringen hebt voordat je combineert. Klik om te vergroten... Ja zeker eerst proberen! Maar ik wil geen combi's gaan proberen die niet oke zijn zeg maar. Dacht wellicht had iemand hier meer info over of ervaring mee."
"Geneesmiddel zei: Een downer zoals phenibut heeft geen directe gevaarlijke interactie met uppers zoals 3-MMC. Het kan zelfs wat van de gespannenheid en onrust weghalen, dus dat is chill. https://drugsforum.nl/threads/acuut-fysiek-gevaar-drug-interacties-tabel-en-overdosis.72182/ In de tabel kun je phenibut even als GHB zien, die lijken het meest op elkaar. Klik om te vergroten... Oh thanks! Ga ik eens doorlezen"
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste onderwerp. Ik weet niet of ik het zo goed heb gedaan, excuses mocht het niet goed zijn geplaatst. Ik heb al veel gelezen over het pluggen van verschillende drugs. Voornamelijk wordt alles met een spuit in de anus ingebracht. Nu lijkt mij dit op een festival zeker niet handig.. heb hier en daar voorbij zien komen dat het ook eventueel met een capsule (a la zetpil idee) kan worden ingebracht. De reden waarom in hierin erg in ben geinteresseerd is omdat ik geen pillen/capsules kan slikken. Snuiven voor mij de drempel te hoog ligt. En 3mmc dippen zou een te lage dosis zijn? Is er iemand die 3mmc heeft geplugt met capsules ipv inspuiten? Help me out! π"
"Geneesmiddel zei: Het kan, maar ik zou het nou niet per se aanraden. Het is gewoon niet heel prettig om op te nemen voor je lichaam als alles droog is. Je kunt ook de capsule gewoon leeggooien in je drankje? Of nog makkelijker, in een vloeitje meenemen en die leeggooien in je drankje Welkom trouwens! Klik om te vergroten... Dankje π Hmm dat kan opzich ook dan. Ben het al gewend met XTC te doen. Alleen vraag ik mij dan af is het niet extreem ranzig als je zo'n 200mg zou moeten drinken? En lost het wel op? x.x' Xtc in het drinken is ook niet lekker natuurlijk maar daar heb ik nooit veel van nodig. Dus kwa smaak merk ik daar niet zoveel van."
"Geneesmiddel zei: Als je roert lost het wel op, maar ja beter gewoon met een bodempje drinken en snel wegslaan. Ranzig is het zeker maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden (van 3-MMC word je mooi). Maar je kan geen capsule slikken? Hoe doe je dat met avondeten dan, plug je dat ook? 200mg droge shit in je endeldarm gaat gwn echt niet prettig worden en je moet met pluggen trouwens ook wel rekening houden dat het harder aankomt en een stuk korter duurt. Het zal ook heel lang duren voordat je endeldarm die capsule open heeft en alles heeft opgenomen. Het is niet zo zuur en vochtig als je maagsap dus dat gaat allemaal niet zo snel. Klik om te vergroten... Nee, plug mijn eten gelukkig niet. Ben als kind zijnde meerdere keren gestikt in snoepjes (kinder snoepjesπ) dus alles kwa pillen capsules snoepjes krijg ik mijn nek niet af. Als het al lukt ben ik wel een aantal kotsbuien verder. Dat spaar ik mezelf liever op een festival. Om een of andere reden krijg ik mijzelf niet over die drempel heen. Klinkt misschien stom maar ik zou zeggen dat ik het mentaal gewoon zoals ieder ander wil kunnen. Maaaaar.. mijn lichaam zegt dan gewoon, nope. Nekken, beven, verkrampte keel. 'T is geen gezicht haha. Hoe word je mooi van 3mmc? ππ Ooh nee zeker weten geen 200mg pluggen haha. Dan kun je mij denk ik afvoeren. Ik ben er van op de hoogte dat dat op zijn minst een derde max is. Denk dat 200mg oraal ook te veel is voor mij gezien ik maar klein ben. Maar dat heb ik nog niet uitgezocht"
"LucidLucy zei: Wat ik meestal deed als ik de deur uit ging, is m'n plugvloeistof voorbereiden. Je kan van die 2 of 5ml buisjes kopen. En daar je vloeistof in doen. Goed onthouden hoeveel mg/ml je maakt. En dan met een 1ml spuitje in de wc even je werk doen. Het lastigste deel is om deze attributen mee naar binnen te krijgen. Maar het lukte me ook vaak genoeg om met 3 jointkokers ergens binnen te komen. Een 1ml spuitje is alleen nog maar dunner en ongeveer dezelfde lengte. En in een 5ml buisje kan je zeker wel een aantal (her)doseringen in kwijt. Klik om te vergroten... Oke oke, en je zou het buisje dan in de spuit leeg kiepen en vervolgens inbrengen op n toilet. Kwam je dan niet de inhoud naar buiten gelopen zodra je het toilet weer af ging? Het naar binnen smokkelen zal niet zo'n probleem zijn denk ik. Ik ga eens op onderzoek uit. Dankjewel!"
"Geneesmiddel zei: Vind je een strakke bek niet aantrekkelijk π Klik om te vergroten... Ja echt prachtig, zolang ze niet recht voor mn neus afdraaien π"
"Natozlato zei: Ik heb 3mmc weleens door m'n drankje gedaan en dat was idd vies. Ook echt een chemische nasmaak. Het is ook echt niet goed voor je tanden. Klik om te vergroten... Nee dit is echt ranzig inderdaad.."