Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Volgende maand ben ik van plan op vrijdag naar een indoor festival te gaan, ik wou hier xtc pakken. Dit is mijn tweede keer, bij de eerste keer had ik geen dip. Ik ben 67 kg en ik ben alleen van plan om een halve pil van 220 kg te pakken. Het probleem is, ik heb 6 dagen later, donderdag mijn auto examens, kan ik probleemloos XTC pakken en goed genoeg rijden voor mijn auto examen?"
"Excuses, ik heb twee fouten gemaakt in mijn topic. Ik bedoelde dinsdag moet ik afrijden en vrijdag neem ik mijn xtc. En ik bedoelde 220 mg waarvan ik Max een halve neem. Rond de 110 mg. Dus een normale dosering. Kan ik probleemloos dinsdag rijden?"
"Hallo, Ik heb een maand geleden voor het eerst XTC gebruikt. Ik nam ongeveer 100 Mg in totaal in (ben zelf 70 kg). Ik heb dus gelezen dat je XTC alleen 1x per ongeveer 3 maanden kunt gebruiken om er zo lang mogelijk van nog te kunnen genieten. Mijn xtc ervaring was dus echt geweldig en in die 3 maanden tijd wil ik ook andere soorten party drugs gebruiken om te dansen, love gevoel, energie etc. Denk dan aan festivals en uitgaan Wat voor andere drugs kan ik in deze drie maanden tijd gebruiken zonder mijn serotinegehalte te gebruiken?"
"Is 6 Apb iets voor? Of is dat ook met je serotinegehalte"