Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ikzouhetechtnietweten zei: alleen Wonderland 11-11 gepland nog, mensen die aanwezig zijn? Hard techno festival Klik om te vergroten... Ik ben ook aanwezig op wonderland! Wonderland wordt voor mij mijn eerste keer nuchter op een technofeest dus dat wordt nog wat 😁"
"Red pill zei: Dus welke festivals staan er volgend jaar al op de planning bij jullie? Klik om te vergroten... Verknipt arena en Intents wil ik volgend jaar sowieso naar toe!"
"Red pill zei: Intents uiteraard! Hoop dat het lekker weer wordt vind die camping daar altijd super gezellig Klik om te vergroten... Ik ben nog nooit op Intents geweest maar hoorde van een vriend dat je het echt niet mag missen . Vandaar dat het op de planning staat!"