Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het zelf twee keer gedaan. De eerste keer was samen met vrienden en dan heb ik er een paar jointjes bij gerookt. Dat was dikke fun. Ik was vooral gefocust op de 'visuals'. De tweede keer wou ik eigenlijk gewoon een joint roken, maar in een kleine gemeente in België is dat niet zo gemakkelijk te vinden om 1u 's nachts. Ik had alleen nog een zegeltje over. Dus dit heb ik dan alleen genomen. Uiteindelijk ben ik zo'n 7 uur als een gek aan het schrijven geweest in mijn kamer, dit terwijl mijn moeder de kamer naast mij lag. Ik ben tussendoor even een wandeling gaan maken. Ik ben zelden zo bang geweest in mijn leven. Wanneer ik terug binnen was viel dat terug mee. 's morgens was ik enorm emotioneel. Ik heb een grote afstand met de fiets afgelegd en gehuild en gelachen onderweg. Ik heb een brood meegenomen voor mijn moeder en zei dan als ik thuis kwam dat ik naar de bakker was geweest, ze geloofde het nog ook. Wat ik die nacht op papier geschreven was bijna niet te geloven, het was alsof ik de zin van het leven verklaard had. Je diepste gevoelens en gedachten komen boven water drijven. Ook de dingen die je liever wou verbergen. Het is moeilijk uit te leggen, maar uit mijn ervaring kan je alleszins al afleiden dat als je het wil proberen je moet zorgen voor een plaats waar je het op je gemak kan nemen, het best met mensen die je vertrouwt. Een jointje kan geen kwaad volgens mij."