Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"yoo zit aan de benzos en jonko man"
"ja bro tuurlijk zit nu aan de lorazepam en zolpidem, benzodiapinen word meestal gegeven voor angststoornissen of slaapproblemen vind zelf dat het de joint extra versterkt dit is wrm ik het gebruik vooral ook met slapen"
"ja toch hoe ga jij"