Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben in januari in 3 weken van 600 mg Tramadol naar 0 afgebouwd. Ik had via de huisarts clonidine geregeld en heb dat een dag of 6 geslikt en aansluitend een dag of 3 librium. Ik ben niet echt gevoelig voor de benzo roes, wel voor alle opiaten. Ik ben nu 4 weken clean en nu gaat het redelijk, alleen nog niezen en soms een heet bad tegen de kou. Lig ik nu in btw. De afkick viel mij tegen, ik had gedacht na een weekje van de lichamelijke klachten verlost te zijn. Mij hebben de benzo's door een dalletje getrokken, je zal zelf moeten besluiten of je t risico wil nemen. Jij reageert heftig zeg je en je moet misschien iets langer geduld hebben, maar hou vol dan komt het goed. Sterkte en succes, Adri"