Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gister een halve pil geprobeerd. Ik voelde een soort liche kramp in de (voor mij) rechterkant van mij lichaam, niet heel erg storend. Verder kreeg ik er een soort stoned gevoel van, en echt pijnstillend was het niet (heb namelijk gister mijn kies toevallig afgebroken). Misschien kan ik wat meer proberen? Groeten"
"Gisteravond heb ik 10 mg morfinepillen gekregen, en ik zou het graag een keer proberen. Alleen weet ik niet wat de dosis voor een beginner is, en kan er ook weinig informatie over op internet vinden. Ook weet ik nog niet exact (dus wel ongeveer) wat de uitwerking zal zijn, en ik vraag mij ook af wat te doen bij een eventuele slechte uitwerking van de pil(len). Ik ben niet van plan het meer dan 1x te gebruiken, aangezien het nogal verslavend schijnt te zijn. Ik hoop dat er hier mensen met ervaring zijn die mij kunnen vertellen wat ik precies moet doen. Bij voorbaat dank."
"Zozo, dan denk ik eerst maar even met 1/4 pil te beginnen. Ik wist niet dat je er zo heftig op kunt reageren."
"Ik spreek goed engels, hartelijk dank"
"Mm.. dan zou 1 pilletje geen kwaad moeten kunnen lijkt me dan? Merk? Even kijken wat er op de strip staat: MORFINE HCI RETARD ratiopharm 10 mg 06H30.NJ6 exp06/2009"
"En hoe zit het met snuiven? Kan je zo'n pil niet platstampen en snuiven? Ik snuif namelijk liever."
"Ik snuif ze tegenwoordig, heeft wel een lekker effect =) Vooral een ontspannend effect moet ik zeggen."
"Flameon zei: Pas je wel op voor je neus. Je snuift nl meer dan alleen de morfine op :P Klik om te vergroten... Ik heb er maar een paar =)"