#1
Wie: ik, jongen van 18.
Vrienden R(19), M(17), D (17), F(1
, Y(1
.
Wat: truffels, freshbox âCosmic Connectorsâ. Dit is een soort dit sterke Visuals geeft samen met een blij en lacherig gevoel. Portie van 15 gram. Dit is best veel voor een eerste keer.
Waar: Bij mij thuis en omgeving.
Setting: Ik was alleen thuis en we hadden als groep een plan gemaakt dat we truffels zouden doen. Iedereen is vaak bij mij thuis geweest en het voelt voor iedereen als thuis. We waren voorbereid en hadden eten en drinken gehaald. Ook hadden we ons ingelezen in wat we konden verwachten.
Ik ga proberen er een chronologisch verhaal van te maken maar het tijdsbesef zat er niet helemaal in.
De trip.
De groep vrienden kwam om een uur of 8 uur s âavonds. R had truffels gehaald in Leeuwarden. Dit waren freshbox âCosmic connectorsâ. Ze zien eruit als kleine Maltezers en ruiken best raar. We hebben de truffels in stukjes gesneden en door de vla gemengd. De smaak viel best mee, ik heb veel mensen gehoord over dat de smaak verschrikkelijk vies is maar dit kon er wel mee door. Af en toe wel wat vies en zuur maar de vla deed zân werk goed.
Half uur na inname.
Ik ben niet heel geduldig en had wel zin in een joint. D ook wel dus we gingen met zân 2en 2 joints doen in mijn slaapkamer terwijl de anderen onder zitten tv te kijken. We hebben de eerste op en op dat moment begint het gordijn wel wat raar te lijken. Het beweegt een beetje en de kamer wordt ook wat kleiner en steeds weer groter. Vol energie en spanning zitten we op bed, de trip begint!!
We waren het er over eens dat we de andere joint bewaren voor later die avond aangezien het ons niet verstandig leek die nu ook te doen.
Onze vrienden komen naar boven en we zitten met zân allen in mijn kamer, iedereen vond het al snel te benauwd en wou weg. De truffels zijn bij iedereen ingekickt. En iedereen loopt door het huis niet wetend wat ze voelen en wat er gebeurt. Mijn huis heeft best veel trappen en wat was trap lopen een drama. Elke beweging die ik maakte was zo apart. Mijn diepte zicht klopte voor geen meter. Als groep leek het ons wel leuk om naar buiten te gaan dus dat deden we. Het was mooi weer en het was nu ongv 9 uur.
We waren aan de wandel met R, M, D en F. we kwamen langs een alleenstaand gebouw waar mijn vader zijn kantoor in heeft. Hier zaten we vroeger wel eens als we aan het voordrinken waren. Het leek mij een leuk idee om daar nu een kijkje te nemen. De rest was het daar mee eens en we gingen de sleutel van thuis ophalen. Dit was maar een 3 minuten lopen gelukkig.
Thuis aangekomen pakten we de sleutel en liepen naar het kantoor, alleen M en D gingen mee. De rest bleef toch maar thuis trippen.
Half 10 ongeveer.
Toen we in het kantoor waren liepen we naar de vergaderen ruimte waar een grootte tafel in een grootte kamer staat en gingen zitten en dit was voor mij het hoogte punt van mijn trip. Alles in die kamer klopte niet, muren waren te klein, deuren te groot, kleuren verwisselde alsof alles een regenboog was. Alles was nep. Het klopte gewoon niet.
We hebben hier een half uur ongeveer besteed en waren toen wel uitgekeken. We kwamen buiten en wat was dat fijn. Geen aparte vervormingen van muren en deuren, geen rare gekleurde voorwerpen.
We liepen naar huis en ik wist al snel dat ik weer naar buiten wou. M was het hier mee eens en ging mee. Ik wou eerst een trui aan en liep naar boven. De trappen bewogen, leuningen lagen in een bocht en verkleurde als de regenboog
Half 11.
Ik en M liepen naar buiten, op onze weg naar het kantoor hadden we gezien dat bij de sportvelden lampjes branden en we waren wel benieuwd wat daar aan de hand was. De sportvelden zijn aan een doorlopende weg dus we konden er mooi onopvallend langs.
Hoe dichterbij we komen hoe mooier het wordt, we hebben beide veel energie en zijn blij. Op ongv 50 meter van de ingang zien we 2 mensen uit de poort lopen en ik kon maar niet zien we dat waren terwijl ik ze wel kon zien. Mijn hoofd kon dit maar niet begrijpen. Steeds dichterbij zien we uiteindelijk wie het is, een vriend van ons (Y). Die ook mee was op Lowlands. Hij vertelde dat hij al vanaf het moment dat hij ons zag dat hij wist dat we iets gebruikt hadden. Ik kon niet uit mijn woorden komen alles was zo mooi en ik wou hem uitleggen wat wij zagen maar dat wou gewoon niet. Na een leuk gesprekje vertelde we hem dat hij wel naar mijn huis kon gaan als hij wou.
M en ik liepen verder en kwamen bij een bankje terecht, hier hebben we even gezeten en ons verwonderend over hoe mooi de natuur eigenlijk is. Het was ook muisstil en dat vonden we zo fijn en mooi.
Na een 15 minuten gezeten te hebben was het nu ongv 11 uur. We liepen verder door het dorp en verbaasden ons over dat alle huisjes en voorwerpen uit perspectief waren. Na een wandeling van een uur kwamen we weer thuis. Hier troffen we R en F aan die met Y een gesprekje hadden. Y had de rol als tripsitter genomen en genoot hiervan. D lag nog steeds op het matras te trippen op de muziek (lofi, get high).
Ik had wel weer zin in een joint en pakte een tipje. Terwijl ik bezig was met rollen van deze waren mijn handen paars. Zeer verwarrend maar ik kon er mee leven. Ik had het tipje klaar en toen wist ik dat mijn draai skills nu echt tot de test zouden worden gebracht. Diepte zien was van de tafel en terwijl ik de joint draaide zag ik alleen vloei dat over elkaar heen gleed. Na 5 minuten proberen was het gelukt. F en Y gingen mee naar de garage waar we hem oprookten.
Het is nu ongeveer 12 uur en mijn Visuals nemen lichtelijk af. Iedereen verzamelde uit zich zelf in de woonkamer en bepraten we een beetje wat iedereen heeft beleefd. Iemand zei dat er nog een halve portie lag. We keken allemaal Y aan en die wou opzich wel een bakje vla met truffels.
Om half 1 merkte Y de eerste effecten, hij zag de kamer niet meer in perspectief en deed net alsof hij een camera man was. Als hij de camera voor zân ogen deed zoomde hij in.
Om half 2 ben ik naar bed gegaan en heb ik heerlijk geslapen.
Conclusie:
Ik vond de trip heel intense, soms wel wat te. In het kantoor en in huis was het gewoon niet fijn omdat de muren steeds dichtbij kwamen en dan weer ver weg. Deuren die veel te groot waren voor de muur. Dit soort dingen.
Wel vond ik het een hele leuke ervaring en wil wel meer psychedelische drugs proberen.
Vrienden R(19), M(17), D (17), F(1
Wat: truffels, freshbox âCosmic Connectorsâ. Dit is een soort dit sterke Visuals geeft samen met een blij en lacherig gevoel. Portie van 15 gram. Dit is best veel voor een eerste keer.
Waar: Bij mij thuis en omgeving.
Setting: Ik was alleen thuis en we hadden als groep een plan gemaakt dat we truffels zouden doen. Iedereen is vaak bij mij thuis geweest en het voelt voor iedereen als thuis. We waren voorbereid en hadden eten en drinken gehaald. Ook hadden we ons ingelezen in wat we konden verwachten.
Ik ga proberen er een chronologisch verhaal van te maken maar het tijdsbesef zat er niet helemaal in.
De trip.
De groep vrienden kwam om een uur of 8 uur s âavonds. R had truffels gehaald in Leeuwarden. Dit waren freshbox âCosmic connectorsâ. Ze zien eruit als kleine Maltezers en ruiken best raar. We hebben de truffels in stukjes gesneden en door de vla gemengd. De smaak viel best mee, ik heb veel mensen gehoord over dat de smaak verschrikkelijk vies is maar dit kon er wel mee door. Af en toe wel wat vies en zuur maar de vla deed zân werk goed.
Half uur na inname.
Ik ben niet heel geduldig en had wel zin in een joint. D ook wel dus we gingen met zân 2en 2 joints doen in mijn slaapkamer terwijl de anderen onder zitten tv te kijken. We hebben de eerste op en op dat moment begint het gordijn wel wat raar te lijken. Het beweegt een beetje en de kamer wordt ook wat kleiner en steeds weer groter. Vol energie en spanning zitten we op bed, de trip begint!!
We waren het er over eens dat we de andere joint bewaren voor later die avond aangezien het ons niet verstandig leek die nu ook te doen.
Onze vrienden komen naar boven en we zitten met zân allen in mijn kamer, iedereen vond het al snel te benauwd en wou weg. De truffels zijn bij iedereen ingekickt. En iedereen loopt door het huis niet wetend wat ze voelen en wat er gebeurt. Mijn huis heeft best veel trappen en wat was trap lopen een drama. Elke beweging die ik maakte was zo apart. Mijn diepte zicht klopte voor geen meter. Als groep leek het ons wel leuk om naar buiten te gaan dus dat deden we. Het was mooi weer en het was nu ongv 9 uur.
We waren aan de wandel met R, M, D en F. we kwamen langs een alleenstaand gebouw waar mijn vader zijn kantoor in heeft. Hier zaten we vroeger wel eens als we aan het voordrinken waren. Het leek mij een leuk idee om daar nu een kijkje te nemen. De rest was het daar mee eens en we gingen de sleutel van thuis ophalen. Dit was maar een 3 minuten lopen gelukkig.
Thuis aangekomen pakten we de sleutel en liepen naar het kantoor, alleen M en D gingen mee. De rest bleef toch maar thuis trippen.
Half 10 ongeveer.
Toen we in het kantoor waren liepen we naar de vergaderen ruimte waar een grootte tafel in een grootte kamer staat en gingen zitten en dit was voor mij het hoogte punt van mijn trip. Alles in die kamer klopte niet, muren waren te klein, deuren te groot, kleuren verwisselde alsof alles een regenboog was. Alles was nep. Het klopte gewoon niet.
We hebben hier een half uur ongeveer besteed en waren toen wel uitgekeken. We kwamen buiten en wat was dat fijn. Geen aparte vervormingen van muren en deuren, geen rare gekleurde voorwerpen.
We liepen naar huis en ik wist al snel dat ik weer naar buiten wou. M was het hier mee eens en ging mee. Ik wou eerst een trui aan en liep naar boven. De trappen bewogen, leuningen lagen in een bocht en verkleurde als de regenboog
Half 11.
Ik en M liepen naar buiten, op onze weg naar het kantoor hadden we gezien dat bij de sportvelden lampjes branden en we waren wel benieuwd wat daar aan de hand was. De sportvelden zijn aan een doorlopende weg dus we konden er mooi onopvallend langs.
Hoe dichterbij we komen hoe mooier het wordt, we hebben beide veel energie en zijn blij. Op ongv 50 meter van de ingang zien we 2 mensen uit de poort lopen en ik kon maar niet zien we dat waren terwijl ik ze wel kon zien. Mijn hoofd kon dit maar niet begrijpen. Steeds dichterbij zien we uiteindelijk wie het is, een vriend van ons (Y). Die ook mee was op Lowlands. Hij vertelde dat hij al vanaf het moment dat hij ons zag dat hij wist dat we iets gebruikt hadden. Ik kon niet uit mijn woorden komen alles was zo mooi en ik wou hem uitleggen wat wij zagen maar dat wou gewoon niet. Na een leuk gesprekje vertelde we hem dat hij wel naar mijn huis kon gaan als hij wou.
M en ik liepen verder en kwamen bij een bankje terecht, hier hebben we even gezeten en ons verwonderend over hoe mooi de natuur eigenlijk is. Het was ook muisstil en dat vonden we zo fijn en mooi.
Na een 15 minuten gezeten te hebben was het nu ongv 11 uur. We liepen verder door het dorp en verbaasden ons over dat alle huisjes en voorwerpen uit perspectief waren. Na een wandeling van een uur kwamen we weer thuis. Hier troffen we R en F aan die met Y een gesprekje hadden. Y had de rol als tripsitter genomen en genoot hiervan. D lag nog steeds op het matras te trippen op de muziek (lofi, get high).
Ik had wel weer zin in een joint en pakte een tipje. Terwijl ik bezig was met rollen van deze waren mijn handen paars. Zeer verwarrend maar ik kon er mee leven. Ik had het tipje klaar en toen wist ik dat mijn draai skills nu echt tot de test zouden worden gebracht. Diepte zien was van de tafel en terwijl ik de joint draaide zag ik alleen vloei dat over elkaar heen gleed. Na 5 minuten proberen was het gelukt. F en Y gingen mee naar de garage waar we hem oprookten.
Het is nu ongeveer 12 uur en mijn Visuals nemen lichtelijk af. Iedereen verzamelde uit zich zelf in de woonkamer en bepraten we een beetje wat iedereen heeft beleefd. Iemand zei dat er nog een halve portie lag. We keken allemaal Y aan en die wou opzich wel een bakje vla met truffels.
Om half 1 merkte Y de eerste effecten, hij zag de kamer niet meer in perspectief en deed net alsof hij een camera man was. Als hij de camera voor zân ogen deed zoomde hij in.
Om half 2 ben ik naar bed gegaan en heb ik heerlijk geslapen.
Conclusie:
Ik vond de trip heel intense, soms wel wat te. In het kantoor en in huis was het gewoon niet fijn omdat de muren steeds dichtbij kwamen en dan weer ver weg. Deuren die veel te groot waren voor de muur. Dit soort dingen.
Wel vond ik het een hele leuke ervaring en wil wel meer psychedelische drugs proberen.