Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen, ik ben sinds een 3-tal maanden dagelijks gzbruiker van Kratom. Het geeft mij dan ook zoals bij velen een top gevoel, maar nooit gedacht dat hiermee stoppen zo moeilijk zou zijn. Met dank aan @LokibanFreki ben ik de ‘strijd’ begonnen. Zit nu aan nacht 3 en ik moet zeggen dat de detox van mijn 5jaar lange alcoholverslaving beter verliep. Zoals gezegd zit ik aan nacht 3, benzodeazipines zoals Temesta helpen mij totaal niet. Heb er de 1ste nacht 5,6 genomen en viel pas in slaap rond 6u ‘s morgens. De 2de nacht had ik mij voorgenomen om naast Temesta ook Quetiapine (Seroquel) te nemen zodat ik toch wat slaap zou kunnen vatten. Ook dit was dus totaal mislukt. Vanavond ben ik naar de dokter geweest met de vraag of er iets aan mijn rusteloze benen en armen kan worden gedaan. Die arts gaf mij een voorschriftje van ‘Sifrol’ dat blijkbaar goed zou moeten helpen. Natuurlijk (zal je nooit anders zien) had de apotheek deze niet in voorraad dus moet ik het vanavond maar terug met Temesta en Quetiapine. Het is 1u17 en er is nog geen sprake van moeheid. Hopelijk helpt de ‘Sifrol’ morgen wel zodat ik morgenavond normaal de slaap kan vatten... Zondag moet ik werken... 🙄 oh en ja, ik voel mij allesbehalve gelukkig sinds... Komt wel goed denk ik dan 😁"