Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ey, Ik ben van plan deze week een kopje wiet-thee te maken en ik heb een beetje rondgekeken op internet en ben van plan het zo te doen: Kwart liter (ik weet de verhoudingen niet precies, maar weet wel dat er ong. half gram per persoon in moet) water koken, dan net voordat het kookt er een gram wiet in gooien en laten koken (nu wil ik weten of dat slim is, want ik heb het gevoel dat de THC er dan uit gaat). Dan doe ik er wat melk bij, citroensap, ongezouten boter en dan een kwartier laten koken. Als ik het wil drinken doe ik er wat honing bij. Zoiets? Ik wil graag weten of dit juist is, en als niet, wat is de beste manier om de THC het sterkst te laten zijn in de thee: langer koken? Meer boter? Dat soort dingen. Ook wil ik weten of ik de thee ergens in de middag kan maken, dan het als het klaar is in een thermoskan doen en in de avond, en voor het slapen gaan opdrinken. Of gaat de THC dan weg of minder sterk? Alvast bedankt voor de antwoorden! AU"
"SteenS zei: AU97 zei: Ey, Ik ben van plan deze week een kopje wiet-thee te maken en ik heb een beetje rondgekeken op internet en ben van plan het zo te doen: Kwart liter (ik weet de verhoudingen niet precies, maar weet wel dat er ong. half gram per persoon in moet) water koken, dan net voordat het kookt er een gram wiet in gooien en laten koken (nu wil ik weten of dat slim is, want ik heb het gevoel dat de THC er dan uit gaat). Dan doe ik er wat melk bij, citroensap, ongezouten boter en dan een kwartier laten koken. Als ik het wil drinken doe ik er wat honing bij. Zoiets? Ik wil graag weten of dit juist is, en als niet, wat is de beste manier om de THC het sterkst te laten zijn in de thee: langer koken? Meer boter? Dat soort dingen. Ook wil ik weten of ik de thee ergens in de middag kan maken, dan het als het klaar is in een thermoskan doen en in de avond, en voor het slapen gaan opdrinken. Of gaat de THC dan weg of minder sterk? Alvast bedankt voor de antwoorden! AU Klik om te vergroten... Misschien kun je beter gewoon volle melk au bain marie opzetten en er zoveel in doen dat jij denkt dat goed voor jou is, en laat het niet koken want dan verlies je THC en andere stoffen. Kijk wel even op internet hoe je het op de goede manier doet, anders zou het zonde zijn Maar goed, dan kun je wat van die melk bij je thee in doen, maar het aller lastigste is het doseren, doe alsjeblieft voorzichtig want teveel is ECHT niet prettig Nogmaals wees echt heel voorzichtig met hoe groot de dosering is. Klik om te vergroten... Hmmm... ik snap het. Wil ook geen bad trip krijgen heb er namelijk al genoeg gehad. Maar denk je dat 1 gram in één keer dan veel is?"