Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb al veel gehoord van MD, maar wat het juist is en wat het verschil is met MDMA zou ik graag weten. Ik heb gehoord dat je MD op je tong moet leggen of eronder ofzo weet het niet meer zo goed. Kan iemand mij gewoon even kort de verschillen uitleggen en kwa iname enz ook. Alvast bedankt"
"Ik heb het over een klein uurtje, het is waarschijnlijk wit poeder. Ze hebben me aangeraden om aan men vinger te lekken, 1x te soppen en dan af te lekken. Is dit verstandig voor de eerste keer of moet ik het nauwkeuriger afwegen. Het is MD btw. grtz"
"ok bedankt, kan je het ook snuiven?"