Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hopelijk blijft de meth nog lang in america. of is het hier in nl ook al verkrijgbaar"
"ik vraag me eigenlijk altijd af wat het ergste is. is het nou crack ,heroine of crystal meth"