Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb me er ook uitstekend vermaakt met 2,5 verdeeld over de nacht. Helaas hadden ik en m'n vrienden niks kunnen regelen van te voren dus waren we aangewezen op het Awakenings-publiek. Na lang rondvragen toch eindelijk 4 kunnen scoren en toen begon de avond pas echt Inderdaad superrelaxte mensen daar, kreeg uiteindelijk nog een halfje van iemand na een leuke babbel. Ook de security, althans waar ik mee sprak, was heerlijk relaxed. Tuurlijk zijn ze op de hoogte van al het drugsgebruik maar gelukkig ook van de chille sfeer die het met zich meebrengt Voelde me op den duur ook een soort keizer zoals de TS beschrijft, met het hek vooraan als mijn 'troon' Iemand mij met m'n skibril en I Love NY tshirt toevallig nog meegekregen? Uiteindelijk 06:50 de laatste genomen om vervolgens met mijn maten (en wat G ) tot omstreeks 12 uur langs de grachten van Amsterdam te dwalen."
"Ik ben vanmiddag maar eens aan de slag gegaan met m'n eigen brouwseltje, en de verhouding GBL:NaOH is ongeveer 215:100 geworden. M'n eerste doel was de verhouding 2:1 aan te houden maar na de bereiding bleek m'n pH veels te hoog. Daarom het brouwsel nog maar even opgeborreld en wat GBL toegevoegd, nu zit de pH tussen de 6,8 en de 7,2 dus dat lijkt me goed zitten. Nu heb ik net even 2 druppeltjes geproefd en het lijkt toch nog iets te zeperig te smaken.. Heb verder nooit GHB gehad dus ik weet niet hoe het zou moeten smaken. Wat zou ik nu doen? Gewoon vertrouwen op de teststrip of toch nog wat GBL toevoegen? Dat laatste lijkt me teveel gekloot aangezien ik dan naar smaak GBL moet toevoegen, dat gaat vast niet goedkomen. Aan de andere kant vraag ik me af, hoe kan het zijn dat ik meer nodig heb voor een neutrale pH dan voorgeschreven in het recept? En tenslotte, kan te 'zeperige' GHB erg veel kwaad of is het het proberen waard?"
"Maar dan heeft het dus ergens vast wel een functie in je lichaam. Omdat je steeds meer nodig hebt als je het vaak gebruikt zal die ene (vooralsnog onbekende) functie toch ook minder van werking zijn?"
"lysergine25 zei: ja betaald teveel. 1 gram moet al 1050 mg wegen geen 900 mg Inkoop kost die zooi online 800 eu per 100 gr 16 eu voor u ..... Koop je 10 gram online kost het 150 = 30 eu voor u. Klik om te vergroten... want 150/10=30? En bij 800 euro per 100 gram kom jij uit op 16 euro de gram? Of bereken je nu de winst van de verkoper er alvast bij.."
"Ik betaal 30 of 45 euro per gram, is dit een normale prijs? Anders zoek ik nog even verder namelijk Ik neem aan dat er wel over prijzen gesproken mag worden trouwens?"
"Ik zit nu beetje goede en goedkope internetshops te zoeken alleen is de een bizar veel duurder dan de ander. Zit nu op ruim 45 euro per gram, dit kan veel goedkoper lijkt me toch? Is het trouwens ook verstandig om binnen de EU te bestellen ivm douane etc? Of maakt het allemaal niet uit en mag dit product volledig legaal verzonden worden?"