Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat betreft je toekomst, stoppen met blowen zolang je voor jezelf stopt en niet omdat andere hum mening geven, ga je de goeie kant op. Wat werk betreft is je plan van aanpak op je cv durf te schrijven waar je goed in bent. Noem het beestje bij de naam beetje menselijk inzicht en je lult je een baan aan zonder diploma. Ik heb geen diploma niks. En toch werk ik in de offshore olie en gas (petrochemie) het is puur je verhaaltje doen en de persoon voor je onder de tafel lullen. Probeer het eens een zet je riem wat strakker en scheit wat zij er aan hebben wat de ander dan ook wil denken. Het levendje blowen is een fase om uit die fase te komen moet je het programma, blowen ff uit je systeem zetten maar er mot dan ook weer iets terug komen om dat gat van gemis op te vullen deel je dag veedeling anders in if ga eens de duur uit zonder een planning en pak die fiets en fiets is ergens heen in je uppie waar je nog nooit ben geweest zonder tijds besefen ff wat anders dan de dagelijkse sleur. Ik zelf blow alleen als ik thuis ben van mijn 4 weken op zee dit doe ik dan 2 weeken soms best intensief 20 euro haze op een dag geen probleem na de 2 weken slik ik actieve kool voor 3 dagen 3 tabletten per dag van de appotheek de kool bind zich met de thc die je dan poep je het uit inplaats dat het in je urine of vetweefsel terecht komt. Wiet blijft oorspronkelijk 6 weken in je systeem hangen in je vetcellen die komen weer vrij door intensiviteid.tiprobeer de actieve kool is te halen in de drogist of de tuinen voor 3 eurie per potje, dit zal de drang wat afnemen om een blowtje op te steken. Ik zelf gebruik van alles en dat doe ik 2 weken lang en dan 6 weken niks. Zo leer je je zelf aan zelf te kunnen bepalen om in eens met iets te stoppen wand het zit tussen je oren een verslaving het is een gewoonte"