Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel doosjes

hoeveel doosjes

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
1
12DexterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn Carbamazepine + Fenobarbital krijg ik voor 3 maanden, Fluni's en de temazepam voor 1 maand en een herhaalrecept voor 1 doosje bij de apotheek
d
dronecastLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel x ( doosjes ) schrijft jullie doktor jullie zo ongeveer voor ? hoeveel mag een doktor zo ongeveer voorschrijven per keer ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dacht 1 maand, uitgezonderd herhaling recepten die je een maand later ophalen.
Correct me if I'wrong'

Greets
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
12Dexter zei:
Mijn Carbamazepine + Fenobarbital krijg ik voor 3 maanden, Fluni's en de temazepam voor 1 maand en een herhaalrecept voor 1 doosje bij de apotheek
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je op een zogenaamde onderhoudsdosis zit, ofwel langdurig gebruik dan zijn ze er (helaas soms) een stuk lakser mee.

Zelf kreeg ik jaren een recept voor 1 maand mee, + herhaal of even bellen ervoor en het was er dezelfde dag nog bij de apotheek.

Zal vermoedelijk alleen met benzo's gelden de 1 maand maximaal recept(en) (correct me if I'm wrong!)
1
12DexterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat je op een zogenaamde onderhoudsdosis zit, ofwel langdurig gebruik dan zijn ze er (helaas soms) een stuk lakser mee.
Klik om te vergroten...

Klopt wel 25tolife, maar ik vind dat helemaal niet erg... :smoke:

Is pas vervelend als je bij de plaatsvervangende arts van de plaatsvervangende arts moet zijn, omdat je HA op vakantie is...( plaatsvervanger ook op vakantie :rolleyes: ) Dan wordt het allemaal een stuk moeilijker. Meestal krijg ik slechts voor een paar dagen...

OT. waarom komen mijn berichten steeds op voorhand in een beoordelingsruimte? Blijft dit zo?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
12Dexter zei:
Ik denk dat je op een zogenaamde onderhoudsdosis zit, ofwel langdurig gebruik dan zijn ze er (helaas soms) een stuk lakser mee.
Klik om te vergroten...

Klopt wel 25tolife, maar ik vind dat helemaal niet erg... :smoke:

Is pas vervelend als je bij de plaatsvervangende arts van de plaatsvervangende arts moet zijn, omdat je HA op vakantie is...( plaatsvervanger ook op vakantie :rolleyes: ) Dan wordt het allemaal een stuk moeilijker. Meestal krijg ik slechts voor een paar dagen...

OT. waarom komen mijn berichten steeds op voorhand in een beoordelingsruimte? Blijft dit zo?
Klik om te vergroten...

De eerste paar (5) berichten zijn dat. Op deze manier hebben we geen spam meer :)

OT

Op onderhoudsdosis is vaak wel prima , zolang men maar medicatietrouw is natuurlijk .
Apart zeg dat je voor maar dagen krijgt, anders zeg dat je op vakantie gaat, of vraag waarom zo kort.
Ik zei gewoon heb geen tijd om onnodig vaak ernaar tie te gaan :wink:

Medicatietrouw is wel belangrijk bij langdurig gebruik natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."