Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Keta met muziek of zonder, allebei lekker. Maar heb heel vaak als ik dan op een feest sta, lekker nt dansen, helemaal in me eigen wereldje en dan opeens *ping* word ik "wakker" en echt zo van 'waar ben ik' zwaar iri altijd"