Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"We zijn vorig jaar met 2 huurautos vol vrienden naar het ''party eiland'' Novalja in kroatië geweest. Super vakantie Veel lekkere chica's die je zien als ''welthy'' dus succes gegarandeerd. Of je moet een draak zijn die er weet ik veel hoe lelijk uitziet 1 ding was nadelig; Geen wiet/hasj bij ook omdat we ook schrik hadden gepakt te worden. Weet dat het daar niet meevalt als je met zoiets gepakt word. Maar niks controle's gehad .. hebben veel moeten zoeken eens we daar waren maar echt succes had dit niet. En als je dan iets vond was het echte baggerwiet! De grenscontroles zijn dus niks, het is het gebruiken daar wat riskant is. Ik zou als ik nog eens terug zou gaan gewoon een zak van 25gr meepakken en deze goed verbergen, in pot choco ofzo :P Hebben ons echt wel kut gevoeld als we terugkwamen van op stap, een jointje als afsluiter is zoals jullie weten de perfecte afsluiter. Zeker op zon tropisch eiland ! Mijn tip dus; neem wat mee maar verstop het goed. Best bij hotel roken en als je wat mee naar strand ofzo pakt, pak niet teveel mee . Heb iemand gezien die daar in de stranddiscotheek gepakt werd met iets drugs, weet niet precies wat. Die heeft alle hoeken van de discotheek gezien, die kreeg dus echt rammel van 2 kasten van kerels.. Die buitenwippers zijn daar echt niet mals !! En als ze je echt willen hebben bellen ze ook nog eens de politie en zit je daar in kroatië in een cel, zo corrupt als at.. Dus LET OP ! Veel plezier !!"