Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat is het voordeel ervan ? kging da ok bestellen (bij large) maar keb het niet gedaan. kweet nie hoek het moe gebruike , hoeveel dak erin moe doen..."
"BombSki zei: ja ik volg het ook niet ineens allemaal belgen op het forum die allerlei vage dingen gebruiken en zeggen tsja ik weet het ook niet hoor Klik om te vergroten... lol, belgen weete misgien niet zoveel over weed ..."
"cunt zei: *weed*wanted* zei: Die for your gouverment=> Anti-Flag Punk RuleZzz Klik om te vergroten... anti-flag ken ik van m'n skate tijd nog een beetje coldplay - x and y Klik om te vergroten... w00t ik ook the explosion ==> here i am"
"lol, het is wel deftige weed ze morge ebek 5gram voor 25 euro goeie prijs ofni ?"
"Ce zei: bij mijn weten, als ik een "tientje koop" betekent dat dat ik 10 euro betaal. Een 1000tje is dan volgens mij dan ook volstrekt onzin (tenzij jij voor 1000 euro weed koopt) Kweet ook ni hoeveel gram het juist is. Mn vriendin koopt altijd voor me, kvertrouw erop dat ze me niet in't zak zet Klik om te vergroten... onzin of niet , er zijn veel die het verkopen"
"7nation army ==>white stripes"
"Die for your gouverment=> Anti-Flag Punk RuleZzz"
"nja , hier gaat het met 10tjes , 500tjes, 1000tjes maar ik woon in gent , hier is het veel moeilijker om aan deftig stuf te geraken dan in nederland."
"thanx ze zoude da hier ook legeaal moete maken en coffeshops zette"
"Weeter iemand hoeveel gram een 10tientje , 500/1000 is ?"