#1
iedereen in de buurt van brecht zekr hier naartoe komen, is elk jaar zalig feestje ![:)]()
maar iets in me zegt dat hier niemand naartoe gaat en de meerderheid nog niet eens weet waar brecht ligt![:tongueout:]()
[url=http://img161.imageshack.us/my.php?image=flyer3050jq0.jpg]http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... 050jq0.jpg[/url]
maar iets in me zegt dat hier niemand naartoe gaat en de meerderheid nog niet eens weet waar brecht ligt
[url=http://img161.imageshack.us/my.php?image=flyer3050jq0.jpg]http://img161.imageshack.us/my.php?imag ... 050jq0.jpg[/url]