Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubstep

Dubstep

6 antwoorden
949 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb laatst wat dubstep gehoord in de smartshop en moet zeggen dat ik het erg chill vond ( was van Diem (Immerse records) ).
Maar als ik zelf op zoek ga naar Dubstep sets om te downloaden kom ik vaak dingen tegen die het 'net' niet zijn. Ik heb behalve de hierboven genoemde naam echt geen idee wie goed zijn en waar ik goeie sets kan downloaden.

Ik hou van de iets meer rustige dubstep, die je echt helemaal meesleept met z'n bass. Hebt ontdekt dat er nog veel dubstep sets/nummers zijn die voor mijn gevoel nog wat te snel gaan ofzo.

Naja zoals jullie merken ben ik echte dubstep leek, hoop dat er hier iemand me verder kan helpen met de zoektocht naar leuke sets/nummers :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Skream en Grimelock zijn wel lekker!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is eens een dubstep/drum&base feesje gesweest in petrol: conclusie= dubstep suckt om te dansen (veels te traag) maar is als chillmuziek wel ok.

Dat was wel te zien aan de menigte, 70% aant pilse enzoo maar neit dansen iig.
Ik vind ook dat een kind van 5 deze muziek kan maken/daaien, het is gewoon bas en niet meer dan dat.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kan heerlijk dansen op dubstep!!! echt heerlijk!!! je kan toch ook op goede hiphop dansen... zelfde idee! :hearteyes:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het ook wel lekker, maar voor een hele avond is het wel wat sloompjes ja : D
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
st an, was jij toen ook niet in petrol?
Er was die avond echt niet veel volk...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu even een set aan het luisteren van Skream, klinkt wel lekker. Bedankt! :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."