#1
Beste mensen, Is het een goed idee om een kleine dosis Iboga te nemen op een festival, om meer energie te hebben?
Ga Namelijk de 7e naar Ground zero, heb geen ephedra's meer, en vraag me af of die nog wel makkelijk te krijgen zijn.
Een lichte dosis zou slechts energie moeten geven niet waar?
Kan natuurlijk ook gewoon een XTC pilletje slikken, maar hou het liever op een natuurlijk product![:wink:]()
Ga Namelijk de 7e naar Ground zero, heb geen ephedra's meer, en vraag me af of die nog wel makkelijk te krijgen zijn.
Een lichte dosis zou slechts energie moeten geven niet waar?
Kan natuurlijk ook gewoon een XTC pilletje slikken, maar hou het liever op een natuurlijk product
