Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAPHEX TWIN in den haag

APHEX TWIN in den haag

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#1
wie gaat er ook naar Aphex Twin in den haag, ergens in december de 14e als ik me niet vergis. Info volgt ng ,moet ng even cheken maar ik ga al zeker!

PAARD VAN TROJE and HPC present STATE-X NEW FORMS DECEMBER 14th + 15th 2007
festival for avant-rock, cutting edge electronics and media-art

APHEX TWIN (UK) [laptop performance] + JACKSON AND HIS COMPUTERBAND (F) + MOTORPSYCHO (NRW) +
MICHAEL GIRA (USA) + THE EX feat. GETATCHEW MEKURIA (NL / ETH) + JESU (USA)
Moshpit (F) + Crunc Tesla (USA) + Food For Animals (USA) + Fear Falls Burning (B) + Moving Ninja (AUS) + Peal (NL) + Scout Nibblet (UK) + James Blackshaw (UK) + Spires That In The Sunset Rise (USA) + The Twilight Sad (UK) + Yobkiss (NL) + The Bent Moustache (NL)
+ more names to be announced
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het nog niet uitverkocht is ga ik zeker! : )
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga dr heen! Had er zelfs al een topic over aangemaakt!! Inderdaad vrijdag 14 december, kaartjes voor de vrijdag zijn al uitverkocht hoorde ik, maar gelukkig heb ik er eentje:grin:
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#4
THE EX feat. GETATCHEW MEKURIA

heb ik een tijdje terug in de vera gezien, das ook erg ruig.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#5
crap vrijdag al uitverkocht.....
hmm is er iemand die die zaal kent ofzo?Mss geraken we wel gratis binnen..
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Talec zei:
crap vrijdag al uitverkocht.....
hmm is er iemand die die zaal kent ofzo?Mss geraken we wel gratis binnen..
Klik om te vergroten...

Paard van Troje, kom je niet binnen zonder kaartje:)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boner simpson zei:
Talec zei:
crap vrijdag al uitverkocht.....
hmm is er iemand die die zaal kent ofzo?Mss geraken we wel gratis binnen..
Klik om te vergroten...

Paard van Troje, kom je niet binnen zonder kaartje:)
Klik om te vergroten...

jawel joh. je belt het paard en vraagt om het nummer van de programeur. Je zegt dat je voor dj broadcast of spunk of van mij part de kijk bent en je een stukkie wilt schrijven :P je wordt redelijk snel op de gastenlijst gezet met +1 er bij.

zoek desnoods een land hier in de buurt dat niet op de lijst staat van landen waar aphex twin tourt en zoek naar het bekenste magazine en zeg dat je daarvan bent. gewoon engels met een raar accentje ofzo :wink:

Als je het profesioneler wilt aanpakken kan je van dat magazine vervolgens ook het logo stelen en photoshoppen naar een visite kaartje. Vervolgens voor een klein bedrag ergens laten drukken.

Als je goed toneel kan spelen en een solid verhaal hebt zal je je verbazen op hoeveel plekken je je naar binnen lult.

Op festivals is dit me twee keer gelukt door uit te zoeken wel bedrijven ze hebben ingehuurd voor de techniek en vervolgens bij een security zeggen dat ik werknemer ben en kom breken b.v. :P
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe sweet :)

thx for the tips :wink:
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook op zaterdag 15 december las ik...?
Als het uitverkocht is ga ik stampvoeten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."