#1
Zoals elk jaar organiseert de hoendiepflat ook dit jaar weer het grote flatfeest. Dit wordt mijn eerste flatfeest maar het schijnt elk jaar supervet te zijn en dit jaar staat ondergetekende achter de bar dus dan wordt het natuurlijk helemaal vet.
Thema wordt Outer Space (met dank aan mij) dus dat valt ook wel in goede aarde lijkt me zo
Donderdag: "gewoon" feest.
Vrijdag: Bandjes avond met:
* Les Fruits Interdits - Garagerock/pop (voorheen soulshakers)
* Three Star Wisdom - Hiphop/reggae
En daarna oa DJ Syz
Zaterdag en zondagavond is het ook nog feest maar dat is minder interessant voor mensen die niet in de flat wonen of daar niemand kennen denk ik.
De schade is 1 euro dus dat is te doen lijtk me zo. Verder is de drank zeer goedkoop. Drie verdiepingen hebben een eigen bar dus de prijzen verschillen misschien een beetje maar meer dan 1 euro zal het niet zijn lijkt me.
Dus: KOMT ALLEN!!!!!!!!!!!!!!
Thema wordt Outer Space (met dank aan mij) dus dat valt ook wel in goede aarde lijkt me zo
Donderdag: "gewoon" feest.
Vrijdag: Bandjes avond met:
* Les Fruits Interdits - Garagerock/pop (voorheen soulshakers)
* Three Star Wisdom - Hiphop/reggae
En daarna oa DJ Syz
Zaterdag en zondagavond is het ook nog feest maar dat is minder interessant voor mensen die niet in de flat wonen of daar niemand kennen denk ik.
De schade is 1 euro dus dat is te doen lijtk me zo. Verder is de drank zeer goedkoop. Drie verdiepingen hebben een eigen bar dus de prijzen verschillen misschien een beetje maar meer dan 1 euro zal het niet zijn lijkt me.
Dus: KOMT ALLEN!!!!!!!!!!!!!!