Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinister Klink heeft legaal werk voor wietteler

Minister Klink heeft legaal werk voor wietteler

4 antwoorden
996 weergaven
18-5-2026
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Minister Klink heeft legaal werk voor wietteler

Minister Ab Klink van Volksgezondheid zoekt een ondernemer die de komende jaren legaal cannabis van hoge kwaliteit kan leveren ten behoeve van mensen die het als medicijn gebruiken.

Dit meldt GeenStijl.nl. Een tipgever wees de redactie van de site op de openbare aanbesteding van het Ministerie van Volksgezondheid.

Eisen

De overheid stelt de teler een aantal eisen. De cannabis mag geen bestrijdingsmiddelen, zware metalen, schimmels en bacteriën bevatten. Verder mag de maker de afgelopen vijf jaar geen strafbaar feit hebben gepleegd. Ook moet hij of zij een uitgebreide kostencalulatie indienen en een eerlijke kiloprijs rekenen.

Als het aan Klink ligt, zal nooit bekend worden welke ondernemer de opdracht krijgt. Een van de voorwaarden is namelijk geheimhouding. Bron: Zibb.nl

Datum: Donderdag, 29 November 2007
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jaja, het word tijd voor een feestje!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat klink-t als muziek in je oren :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Enesteene zei:
dat klink-t als muziek in je oren :wink:
Klik om te vergroten...

nou jah zeg je hebt gelijk!

*zachtjes op de achtergrond*

Dit is een lied over een plant
Een groene plant
Een mooie plant
Een welriekende plant
Een grote en sterke
Ja een nuttige plant
Het gaat over de Cannabis Sativa
Hollandica
Oftewel nederwiet

Nederwiedewiedewiet
Wiedewiedewiet
Ja ja nederwiedewiedewiet

We beginnen met het zaad
Het goede zaad is van een plant
Die al minstens drie generaties
In Nederland groeit en bloeit
Sommige mensen zeggen zeven
Maar dat is een kwestie van geloof
Geloof ik
Dat mag je dus zelf weten goed
Het goede zaad doe je in
Maart april mei in de grond
Voorkiemen en zo
Dat is allemaal maar haastige spoed
Het plantje weet zelf wel het beste
Wanneer het op moet komen
Dus laat maar gaan
Dat gaat wel goed
Dat wordt prachtige
Nederwiedewiedewiet

Net zo goed als Congo
Indonesia Accapulco Colombia
Ja ja ja ja ja ja

En dan nu geduld
Rustig op laten komen
Het plantje is nog klein
Bemoedigend toespreken dus
Dan wordt het groter
En groter en groter
En het wordt zelfs nog
Groter en groter en groter
En het wordt dikker
En dan is het september
En tijd voor de oogst
De vrouwtjes van de zaadjes
En/of de bloemetjes haal je binnen
Je legt ze op de grond of
Hangt ze met de voetjes aan het plafond
En dan wacht je 1 2 3
En een halve maand
Tot het droog is
En als het dan droog is dan
Komt het belangrijkste van de
Cannabis Sativa Hollandica
Het uitzoeken van de blaadjes
Daar krijg je hoofdpijn van
Ik wel
De blaadjes daarvan krijg je
Een betonnen hoofd
Dus die blaadjes
Die gooi je weg
En je rookt alleen de hoesjes
Van de zaadjes en/of de bloemetjes
En daarvan krijg je geen betonnen hoofd
En daarvan krijg je geen hoofdpijn
En daarvan wordt je niet draaierig
Maar daarvan wordt je zo high
Als een Vlaamse papagaai
Dat is onze eigen

Nederwiet
Daarvoor hoeft niemand in
Verre vreemde landen in
De bak te zitten
Nederwiet
Nederwiet nederwiet
En verder gaat dit lied niet
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
:hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."