#1
Iemand fan van Man like me? Of nou ja, fan... Ze hebben nog niet zo veel nummers, maar volgens mij komen ze nog met wat toffe tracks.
De eerste vond ik na een aantal keer in ieder geval erg leuk! Dus ik ga zeker even kijken.
Wie nog meer?
het is op 11-01 trouwens.![:)]()
De eerste vond ik na een aantal keer in ieder geval erg leuk! Dus ik ga zeker even kijken.
Wie nog meer?
het is op 11-01 trouwens.