Bovenkarspel / grootebroek is het.
Maar het is echt in een klein halletje,maar het was wel altijd gezellig.Vroeger was ik er wat vaker,ben er nu al heel lang niet geweest meer.
#6
ik zal kijken of ik ken zojah dan ben ik er zeker bij :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.