#1
Ik kom er wel is, vind het over het algemeen ook erg leuk! Maar af-en-toe is er wel hele rare muziek...

lysergine25 zei:Iedere donderdag Psynight of niet ?
![]()
azgaza zei:Ik ken veel vrienden die er wel eens heen gaan, ik ga zelf niet zo veel uit naar gewone uitgaans plekken, maar ik zal ook maar eens gaan kijken daar.

-spaceman- zei:azgaza zei:Ik ken veel vrienden die er wel eens heen gaan, ik ga zelf niet zo veel uit naar gewone uitgaans plekken, maar ik zal ook maar eens gaan kijken daar.
nou gewoon is de Korsakoff zeker niet!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."