#1
Wat een prachtig gewedlig kastje is het toch ! Een tijd geleden ergens beland waar een drumcomputer stond dit bleek een mc 505 te zijn. Ik had nog geen ervaring met zulke apperatuur maar het leek mij leuk om er een beetje mee te gaan kloten.
Ik hou nu eenmaal van muziek en muziek zelf maken is natuurlijk helemaal geweldig.
Eerst een beetje uitleg gekregen en ik met men peppiehoofd achter dat ding gaan staan de klanken vlogen om men oren en ik ging helemaal op in de muziek.
Ik heb vanaf zaterdagavond een uur of 11 tot zondagmiddag bijna aan een stuk op dat ding staan raggen vet wazig vol peppie met me peremuil zo kniftig als de tering ik was helemaal verliefd op de mc505. Eenmaal thuisgekomen realiseerde ik me dat ik haar niet meer had en het fokking erg mistte om haar te bespelen. Ik werd zelfs een beetje paranoia ervan een soort van depri gevoel.
Nu moet ik maar sparen en asap zelf een drumcomputer aanschaffen om weer flink te raggen !!!
Ik hou nu eenmaal van muziek en muziek zelf maken is natuurlijk helemaal geweldig.
Eerst een beetje uitleg gekregen en ik met men peppiehoofd achter dat ding gaan staan de klanken vlogen om men oren en ik ging helemaal op in de muziek.
Ik heb vanaf zaterdagavond een uur of 11 tot zondagmiddag bijna aan een stuk op dat ding staan raggen vet wazig vol peppie met me peremuil zo kniftig als de tering ik was helemaal verliefd op de mc505. Eenmaal thuisgekomen realiseerde ik me dat ik haar niet meer had en het fokking erg mistte om haar te bespelen. Ik werd zelfs een beetje paranoia ervan een soort van depri gevoel.
Nu moet ik maar sparen en asap zelf een drumcomputer aanschaffen om weer flink te raggen !!!

