Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMC 505

MC 505

3 antwoorden
683 weergaven
18-5-2026
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
Wat een prachtig gewedlig kastje is het toch ! Een tijd geleden ergens beland waar een drumcomputer stond dit bleek een mc 505 te zijn. Ik had nog geen ervaring met zulke apperatuur maar het leek mij leuk om er een beetje mee te gaan kloten.
Ik hou nu eenmaal van muziek en muziek zelf maken is natuurlijk helemaal geweldig.
Eerst een beetje uitleg gekregen en ik met men peppiehoofd achter dat ding gaan staan de klanken vlogen om men oren en ik ging helemaal op in de muziek.
Ik heb vanaf zaterdagavond een uur of 11 tot zondagmiddag bijna aan een stuk op dat ding staan raggen vet wazig vol peppie met me peremuil zo kniftig als de tering ik was helemaal verliefd op de mc505. Eenmaal thuisgekomen realiseerde ik me dat ik haar niet meer had en het fokking erg mistte om haar te bespelen. Ik werd zelfs een beetje paranoia ervan een soort van depri gevoel.
Nu moet ik maar sparen en asap zelf een drumcomputer aanschaffen om weer flink te raggen !!!
E
EllesdeeLid
kniftig :rolleyes:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
ja een tikkeltje kniftig ja :tongueout: maar in a good way !!
L
LektroluvLid
KNIFTIGEKARELTJE zei:
. Ik werd zelfs een beetje paranoia
Klik om te vergroten...
Is dat niet gewoon de pep :P

Maar als ik jou was zou ik even een emulator downloaden...is niet de real deal mja beter dan wachten!!!!!

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."