Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStudio54, Sportpaleis A'werpen, 20-7!!!

Studio54, Sportpaleis A'werpen, 20-7!!!

3 antwoorden
804 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
En wat verwacht ik van de muziek? Old skool disco? Met een vip ticket wordt ik dan met een limo opgehaald of is er alleen plaats op de parking ervoor?

X
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Echte old skool disko, soul train, disco inferno, alles goed!! VIP is inderdaad een VIP parking, en vandaar met de Limo naar de ingang. En je komt op plekken waar het klootjesvolk niet komen mag :wink:

Wij pakken zelf trouwens weer een VIP box, nog wat luxer :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh ik dacht al dat je je eigen limo mee moest nemen. ik beredeneerde dat er waarschijnlijk niet zo heel veel belgen en nederlanders een eigen limo zou hebben en het dan een beetje stompzinnig zou zijn. maar in deze context is het wel errug stoer om met de limo naar de entree gebracht te worden.

X
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4


Studio 54
The Biggest disco party in the world!

Saturday 20 september 2008
Sportpaleis Antwerpen
21.00u - 07.00u

Regular Tickets
35 Euro (excl. shopfee)

Buy your regular ticket here!

VIP Tickets
320 Euro (excl.shopfee) / Valid 4 Persons
Including :

*Valid 4 persons entrance
*Free parking
*Limo service
*VIP entrance
*VIP wardrobe
*VIP level
*1 bottle of Laurent Perrier champagne

Buy your VIP ticket here!

General info:
Min. Age 18 years / Dresscode Glitter, Glamour, Dressed-up / No jeans!! / Free public transport De Lijn Antwerpen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."