En wat verwacht ik van de muziek? Old skool disco? Met een vip ticket wordt ik dan met een limo opgehaald of is er alleen plaats op de parking ervoor?
X
#2
Echte old skool disko, soul train, disco inferno, alles goed!! VIP is inderdaad een VIP parking, en vandaar met de Limo naar de ingang. En je komt op plekken waar het klootjesvolk niet komen mag
Wij pakken zelf trouwens weer een VIP box, nog wat luxer
#3
oh ik dacht al dat je je eigen limo mee moest nemen. ik beredeneerde dat er waarschijnlijk niet zo heel veel belgen en nederlanders een eigen limo zou hebben en het dan een beetje stompzinnig zou zijn. maar in deze context is het wel errug stoer om met de limo naar de entree gebracht te worden.
X
#4
Studio 54
The Biggest disco party in the world!
Saturday 20 september 2008
Sportpaleis Antwerpen
21.00u - 07.00u
Regular Tickets
35 Euro (excl. shopfee)
Buy your regular ticket here!
VIP Tickets
320 Euro (excl.shopfee) / Valid 4 Persons
Including :
*Valid 4 persons entrance
*Free parking
*Limo service
*VIP entrance
*VIP wardrobe
*VIP level
*1 bottle of Laurent Perrier champagne
Buy your VIP ticket here!
General info:
Min. Age 18 years / Dresscode Glitter, Glamour, Dressed-up / No jeans!! / Free public transport De Lijn Antwerpen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.