Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlassiek nummer

Klassiek nummer

18 antwoorden
966 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wou erbij melden dat het een beetje kerk muziek achtig is. Als je weet wat ik bedoel, dan zul je zien dat een hoop van jullie weten welk nummer ik bedoel en hoevaak je die wel niet hoort.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik ben al vanaf zo rond mijn 6de gek op een klassiek nummer waarbij je alleen maar mannelijke stemmen hoort die met een medodie mee gaan. Een vocal klassiek nummer dus. Ik hoor af en toe nog op de radio en daarnaast hoorde ik hem weleens in de efteling en in walibi volgens mij. Het doet me pijn dat ik steeds word gelokt door dit nummer, maar niet volledig de kans om er optimaal ervan te kunnen gaan genieten :( Who can help me?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vangelis, titel weet ik niet, zoek es de soundtrack van 1492, conquest of paradise
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
JAHH!!! Dat is hem! Gewerldig!!! Je staat bij mij in het krijt :wink: TOF :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had exact hetzelfde rond mn 6e :grin: prachtig nummer is het toch, duurde 10 jaar voor ik wist van wie het was, ik denk dat ik em nu maar eens ga downloaden :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij is TE mooi! :hearteyes: Erg bedankt. :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is voor mij dus ook jeugdsentiment, bedankt man.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd hier.. ben het nu aan het luisteren
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
HAHAHAHA,..Heerlijk die gewaagde impulsieve pogingen van mij :sunglasses:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Graag gedaan :mrgreen:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een feest van herkenning.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#12
omg,, ik was heel benieuwd welk nummer jullie nou bedoelde..
maar ik had precies hetzelfde, maar dan volgens mij rond mijn 8ste..
jullie zijn echt fantastisch!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ivo! Hoe ben jij zo achter de titel gekomen van dit nummer?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vroeg me al een tijdje af hoe dit nummer nou eigenlijk heette. Is 1 van mijn favorieten om mee te schreeuwen in de douche :')
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
blijft een lekker nummer :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het ook ergens gehoord toen ik een jaar of 6 was, en een paar jaar geleden stond de film Conquest of Paradise op in de fnac of zo, met dat liedje die speelde en de dvd-hoes ernaast. De manier waarop je het beschreef moest het dat lied wel zijn :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah natuurlijk! Van heel vroeger inderdaad, ik kan het alleen niet plaatsen.. waar ik het van ken bedoel ik.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#18
haha inderdaad jeugdsentiment :mrgreen: leuk om weer eens te horen
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik voel me oud. Want ik wist al hoe dat nummer heette toen het uitkwam. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."