#1
Iemand die gaat, of voor vanavond nog niks had en wil gaan? 3/4e of meer van mijn gezeldschap gaat niet meer mee, dus ik dacht 'misschien nog leuk om eventueel iemand te meeten'. Ik sluit dit topic morgen wel weer, maar als iemand gaat.. post het vooral.