Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30/04/2008 | Amersfoort | Meer dan 50 DnB Dj's | Gratis!

30/04/2008 | Amersfoort | Meer dan 50 DnB Dj's | Gratis!

26 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#1
was present :sunglasses:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht al, zo makkelijk kon de keus niet zijn, concurrentie: ruigoord -> http://www.last.fm/event/600431
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
-spaceman- zei:
wauw!! als ik de nacht kan doortrekken zou dit een meer dan mooie after zijn! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik trek ook een nachtje door, geen probleem :)
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
DreamWeaver zei:
Nick de Neger zei:
Afterparty spot ga ik dan wel ergens vinden!! Misschien is me oma pleite en anders moet ik me huisgenote maar is lief aan gaan kijken... Anders hebben we nog een niet bewoonbare zolder of iets dergelijks :beer:
Klik om te vergroten...

Zolang er een dak is zullen er kadavers crashen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, bedden en matrassen zijn overrated!
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga zoiezo naar amsterdam enu ik hoor dat er een vet dnb feestje komt zie ikdat wel zitte maar is het moeilijk te bereiken vanuit amsterdam?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amsterdam -> Amersfoort is een rechtstreekse verbinding, verder staat de route die je dan moet lopen op de kaart, mocht die niet van de kaart zijn dan natuurlijk :beer:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoiezo van de kaart :) maar dan vraag ik het wel ginder aan lieve mensen die het zo duidelijk mogelijk kunnen uitleggen :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je aan de achterkant van het station eruit loopt vervolgens rechts gaat en alsmaar rechtdoor loopt tot een rontonde kan je vanaf daar waarschijnlijk de mensen en het geluid volgen :wink:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
gratis tot een bepaalde tijd he...dan kost het 5euro :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ghehe, point taken :wink:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
Ik dacht al, zo makkelijk kon de keus niet zijn, concurrentie: ruigoord -> http://www.last.fm/event/600431
Klik om te vergroten...

+ Droogbak :hearteyes:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Special guest = Noisia :beer:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lektroluv zei:
was present :sunglasses:
Klik om te vergroten...

+1 :grin:

Was een gruwelijke party, maar heb t nu wel weer even gehad met d&b na deze overdosis hahahaha.

Leuk ook om Ketaboy even gezien te hebben.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
[SF] Safiertje zei:
Lektroluv zei:
was present :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Leuk ook om Ketaboy even gezien te hebben.
Klik om te vergroten...

Wederzijds! :beer:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eindelijk gaat het gebeuren. Voor het eerst in de Nedelandse DnB-geschiedenis komen er 22 crews tezaam om Koninginnedag te vieren op 1 plek, in het hartje van Nederland.



Calling all DJ-crews in Nederland! Het hart klopt met 175 BPM, dat is de overeenkomst op dit unieke drum 'n bass event, zowel buiten als binnen laten meer dan 50 dj's uit het hele land horen waarom drum 'n bass na al die jaren nog net zo fris en vuilig is als toen... Amersfoort voor 1 dag de hoofdstad van de broken beat, be there!

30 april 2008 van 12.00-21.00 gratis, daarna van 21.00-02.00 entree 5,- tot 02.00 uur·



http://www.podiumdekelder.nl/agenda/details/subtopia_outdoor/

Wat is er nou mooier dan revalideren van koninginnenach op een gratis outdoor dnb festivalletje in hartje Nederland?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met als klap op de vuurpijl: Nick de Neger achter de tap! :beer:

It better be nice weather! :mrgreen:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
Met als klap op de vuurpijl: Nick de Neger achter de tap! :beer:

It better be nice weather! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Precies! Komt dat zien beste mensen komt dat zien :mrgreen:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmmm ook wel erg koel.. Al die KEUZES........
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
[SF] Safiertje zei:
Hmmm ook wel erg koel.. Al die KEUZES........
Klik om te vergroten...

Ghehe idd. keuzes in overvloed. Dit koninginnendag feestje toch wel de enige waar je als dnb fan aan je trekken komt denk ik zo :mrgreen: Voor mij iig geen moeielijke keus. Het feit dat nick bier uitdeelt helpt ook natuurlijk :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is ook wel gruwelijk..... Ruth, ik weet het ook niet meer. *zit met handen in 't haar.
Sluit mezelf denk ik maar op,ergens in een toren met wijn en pillen...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk wel dat dit t wordt voor mij :) Kan ik ook direct Harry's optreden checken in Amersfoort.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."