De inner terrestrials spelen daar, zalig! Die zou ik echt eens live willen zien. Spelen dezelfde stijl als the usual supspects. Belgische band uit leuven die dezelfde dag op roots 'n boots optreden. Het staat al lang vast dat ik naar roots 'n boots ga dus de inner terrestrials zal voor een andere keer zijn. Sinds ik geen heroïne meer gebruik ga ik terug veel naar optredens. Zijn hier nog mensen die regelmatig naar punk, reggae, etc optredens gaan?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.