#1
Balen... nog geen vakantie dan. Helaas.
Oh en btw.. dit is het 4e topic als ik me neit vergis.
Oh en btw.. dit is het 4e topic als ik me neit vergis.

Hans zei:Balen... nog geen vakantie dan. Helaas.
Oh en btw.. dit is het 4e topic als ik me neit vergis.
shokora zei:De planning is om zeker te gaanHoeveel kost het en hoe laat begint het? (informatie verspreiding is niet echt optimaal met Solstice).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."