[youtube]KV8hr9a-mr8[/youtube]
Nog steeds 1 van de meest geniale concerten waar ik ben geweest
#3
On and on and on and on
On and on and on, inna babylon!
#4
Luisterde vandaag weer naar een band die ik al een tijd niet geluisterd had. Maar god wat is Tvangeste toch goede symfonical black metal. Heerlijke violen, piano, growls en female voices