#1
Vanavond is het zover, lekkere DnB. Nog meer vrijwilligers?? ![:grin:]()
DrippTone zei:Misschien wel![]()
OT: Voor iedereen die niet aanwezig was op dit feestje, wees blij. De DnB was slap, zo slap dat ik er triest van werd.
Ben dit niveau niet gewend van de PitchControl crew.![]()

Serenity zei:DrippTone zei:Misschien wel![]()
OT: Voor iedereen die niet aanwezig was op dit feestje, wees blij. De DnB was slap, zo slap dat ik er triest van werd.
Ben dit niveau niet gewend van de PitchControl crew.![]()
Was dan gewoon langsgekomen @ Belhamels! Ging er hard aan toe daarVooral op het einde..
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."