Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Mars Volta 8 juli

The Mars Volta 8 juli

2 antwoorden
670 weergaven
18-5-2026
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er nog fans van TMV hier? Ze komen naar Nederland, eindelijk in een normale show. (Ik heb geen 250 euro voor North sea Jazz helaas)

Op de website van Paradiso staat dat The Mars Volta weer een bezoek brengt aan Nederland. Op 8 juli staan ze op het podium in Amsterdam. Kaarten gaan €28,00 excl. lidmaadschap kosten en gaan vanaf zaterdag 7 maart in de voorverkoop.

Wednesday 08 July 2009
Paradiso - Grote Zaal - Amsterdam
Aanvang: 20:00

Wikipedia:
In 2003 komt het resultaat van hun inspanningen in de winkels: De-Loused In The Comatorium. Het album geeft de psychedelische drugstrip van een comateuze zelfmoordenaar weer en de muziek wordt gekenmerkt door de vernieuwende combinaties van ritmes en melodieën. Op dit album nemen bassist Flea en gitarist John Frusciante van de Red Hot Chili Peppers enkele nummers voor hun rekening. De goede relatie van de band met de Red Hot Chili Peppers vertaalt zich in een gezamenlijke tournee.

They incorporate various influences including punk rock, jazz fusion, funk and Latin/Salsa into their sound. They are known for their energetic and improvisational live shows, as well as their concept-based studio albums. On February 8, 2009, during the pre-show for the 51st annual Grammy awards the band won their first Grammy in the "Best Hard Rock Performance" category for the song "Wax Simulacra" from the album "The Bedlam in Goliath.

Vind zelf hun eerste album redelijk vet, laatste album kan er ook wat van. 't Is weer eens wat anders :sunglasses: Goede psychadelic shit, alleen als je geen fan bent zul je veel moeite moeten doen om aan de stem van de zanger te wennen! Hier een filmpje.

M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind deloused eigenlijk hun enige ECHT goede album, en ik had hier dan ook ontzettend graag heen gewild!
Ik zit dan echter in Amerika dus ik kan niet.. baalde flink toen ik het las.
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#3
niemand hier kent TMV? :grin: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."