Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhost Ship @ Stubnitz Amsterdam 20/02/09

Ghost Ship @ Stubnitz Amsterdam 20/02/09

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Groot? Er waren niet meer dan 200 man denk ik..
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: This very good

Ik heb nog overwogen hier naartoe te gaan maar ik dacht dat het pas aan het einde van deze maand was ^^
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3


Drie zalen, drie stijlen de hele boot gaat zeker weten los! :rock:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
oei. :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
LOL :grin:

Ik ben duidelijk weer de enige hier die dit leuk vindt..! :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
En jullie hebben echt een heerlijk stampfeestje gemist! :P :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij anders ook, Takketek was wreed. :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anon zei:
Jij anders ook, Takketek was wreed. :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, iets te groot van opzet voor mij en het was ook niet op een industriele boot. Ik heb nou eenmaal een zwak voor rauwe bootfeestjes... :P
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind Stubnitz niet zo leuk meer, vooral het onderdeel van midden in de nacht een regenachtig koud dek op moeten om te roken heeft 't een beetje voor me gedaan.
Eerste paar feesten waren heel leuk daar, toen de regels nog wat minder strikt waren.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er werd op een gegeven moment gewoon binnen gerookt hoor...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anon zei:
Groot? Er waren niet meer dan 200 man denk ik..
Klik om te vergroten...

Ok, dat valt dan idd mee, maar toch, het was geen boot... :wink:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Er werd op een gegeven moment gewoon binnen gerookt hoor...
Klik om te vergroten...
Dat wordt er ook, maar dan ben je wel overgeleverd aan de selectiviteit van de bewakers.
Wij werden vorige keer gesommeerde onze joint uit te maken en lekker boven te roken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jammerrrr!! Het was echt te vet, vooral op die locatie ook, want het voortbestaan van de Stubnitz is onzeker. In april gaat ie sowieso weer terug naar het thuisfront in Duitsland, maar het onderhoud van de boot, plus het reisje van/naar Amsterdam kosten heel wat euro's. Het is nog de vraag of dit allemaal te financieren is met wat ze nu aan geld hebben.....

Laten we het hopen en laten we hopen dat Ghostship dan ook nog eens herhaald wordt daar, dan krijg je misschien nog een kans om het goed te maken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."