Ik was laatst bij een optreden van een maat van me (wodansman op dit forum) in Leiden, en wel in Lazaru's/De Hut Van Ome Henne.
In de hut van ome henne had je van die SMS beeldschermen waar je dus een berichtje kon achterlaten. maar ik zag boven aan het beeldscherm een Drugsforum banner
werkt iemand van hier daar ofzo?
of betalen de admins daarvoor?
vond het wel even leuk om te melden
#3
lol nice =D lazerus is chill
#4
Lazarus is wel chill idd grappig om eens te meeting sinds er toch een paar mensen dichtbij Leiden wonen
#5
lijkt me een cool idee Lauu
#6
Meeting? k woon zelf ook dichtbij Leiden dus kijk maar ff of er wat vets te doen is.
I'll maybe participate
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.